måndag 25 april 2011

Tupperwaregrejer

Eftersom jag, som sagt, hade Tupperwareparty igår tänkte jag visa vad jag köpte.


Jag behöver mer förvingsburkar till mina nya skåp och därför slog jag till på tre såna här Moduletter.


Och eftersom jag förälskat mig i mitt sånt här Bake to basics degunderlägg, men använt kniv på det jag redan har (vilken man absolut inte ska) köpte jag ett nytt. Det är hur bra som helst! Man fuktar bara bänken med en ren diskdrasa och lägger på det, sen klibbar det fast och sitter som berget. Rubbas inte när man kavlar. Jag behöver inte ens använda florsocker när jag kavlar sugarpaste, utan det lossnar hur bra som helst. I love it! 

 

Nåt som jag inte köpte den här gången, utan som jag har sedan innan är en Rörslev. Också helt fantastisk! Det blir inte en enda klump i tårtbottensmeten när man rör med denna. Om du inte har den, köp den!


Gillar alla mina Tupperwareprodukter, men de här två sista är mina absoluta favoriter. Får se om jag gilalr mina Moduletter lika mycket!

Bilderna här jag hämtat HÄR.

/Elin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar