lördag 14 augusti 2010

NYBÖRJARE...

Okej, då har man plötsligt blivit bloggerska. Hmmm... ett infall jag fick efter att ha blivit överröst med beröm för mina tårtor. Tänkte att det väl kan vara kul att dela med sig av vad som händer i mitt tårt-kök.

Har just fått in en beställinng på en tårta där jag i stort sett får fria händer. Såna uppdrag är dom allra roligaste, när man får fundera ut fina dekorationer och sen tillslut förvekliga idérna på en härlig tårta. Och förhoppningsvis blir den inte bara snygg, utan fantastiskt god också.

Ska försöka få med lite bilder också, men först måse jag klura ut hur de här fungerar!

Så håll till godo.

/Elin

2 kommentarer:

  1. kul att du har börjat blogga gumman, komemr givetvis följa den!

    SvaraRadera
  2. blogga på, det är bra reklam för dina underbara tårtor! //Skåne

    SvaraRadera