söndag 30 januari 2011

Dålig uppdatering...

Nu har det varit mycket dålig uppdatering här, lite tråkigt, men men... Det beror till största delen på att jag helt enkel inte har bakat något på sistone. Och det i sin tur beror på att vi äntligen har kommit igång med köket!
Just nu står köket och gapar tomt. Vi rev ut all som fanns där igår och nu ser det inte sådär värst trevligt ut måste jag säga. Men imorgon kommer dom som ska bygga och då hoppas jag att det blir lite mer ordning här hemma =)

Nu till helgen ska jag faktiskt göra tårta. hur det nu ska gå utan kök. Men, jag har fått fri tillgång till köket hemma hos mamma och pappa så det löser sig nog. Jag ska bara göra bottnarna och fyllningen där. Ihopläggningen och dekoreringen ska jag göra tillsammans med och hemma hos hon som ska ha tårtan. det ska verkligen bli jätteroligt! Ser verkligen fram emot att få dela med mig lite av mina tårtkunskaper =)

Det kommer kommas upp bilder på det äventyret sedan, var så säker =)

/Elin
/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar