tisdag 7 september 2010

Monkey cupcakes

Jag kunde inte hålla mig idag, var tvungen att baka något. Höll på att få abstinens. Så jag bakade. Det blev en form av cupcakes. Vanlig cupcakesmet med ett stänk av citron, som jag hottade till lite med lite hackad mörk choklad och lite skumbananer i bitar. Sen gjorde jag skumbananfluff att ha uppepå. Dom blev väldigt goda om jag får säga det själv. Och som dekoration belv det en liten apa i choklad. Därav Monkey cupcakes.

Många små godingar blev det...

Vilken sötnos va?


I morgon är det dags att kolla in vad som eventuellt kan hända med vårt kök!! Vi ska till köksplaneraren och jag är hur nyfiken som helst. Det känns nästan inte som att det är sant att jag (eller okej då, VI) äntligen ska få ett nytt kök. Jag är så oändligt trött på för låga bänkar, vitrinskåp med rökfärgat glas, dålig beslysning, blårandiga tapeter, uppepåliggande diskbänk, bröstpanel i furu och bänkar i furu och skåp i furu och allt annat (och nu tar jag till ett kraftuttryck) förbaskade furu!
Jag vill ha vita luckor, öppna hyllor, ljusa tapeter, bänkar i ek, nytt golv och mer bänkyta. Och allt detta kommer inom kort bli en sanndröm! Hurra!

Åh, jag kan knappt vänta tills det blir morgon. Är som ett barn dan före dan! Bäst att krypa till kojs så det blir morgon fortare =)

Natti natti...

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar